Ungdommens Holmenkollrenn 2017

Postet av Førde IL - Langrenn den 17. Feb 2017

I helga er det klart for sesongens store høgdepunkt for langrennsløparar på 13 og 14 år, nemleg Ungdommens Holmenkollrenn. Arrangementet går over to dagar med løp i klassisk stil laurdag, og friteknikk på søndag. Førde IL langrenn stiller med ein stor tropp i nasjonalanlegget:

Gutar 13 år:

Mathias Helgheim

Martin Espe

Thomas Tefre

Erik Alnes Litsheim

Ole Martin Nondal

Tobias Holme

Andreas Tefre

Ulrik Konstantin Nielsen

Jenter 13 år

Mali Monica Engesæter

Linnea Otternes Lundekvam

Gutar 14 år

Steffen Sjøvold Igelkjøn

Jenter 14 år

Kristina Skaflestad Hegrenes

Hedda Kleiven Eikeset

Thea Etterlid Lundekvam

Arrangøren har følgjande informasjon om smøreboder:

"Vi bruker bodene som ligger til venstre for det 3-etasjes brune huset (sett fra skistadion). Dette er de samme bodene som ble brukt i fjor.

Hver av smørebodene har inngang fra utsiden, rett bak Nordtug-sletta.

Smørebodene er tilgjengelige fra kl. 11 fredag.

Det er bord til 2 stk. profiler i hver av bodene. Bord utover dette må dere ta med selv.

I det brune huset så holder Superski til. De er en del av Bull Ski & kajakk og kan være behjelpelig med smøretips. Bull er også til stede i Holmenkollen lørdag og søndag så det er mulig å supplere med diverse ting dersom man skulle mangle noe. Det er mulig at Superski også har produkter for salg.

Det meldes om fine forhold i løypene. Det er kunstsnø i hele løypa. Det er fast underlag, i hvert fall nå."

Klubben ønskjer heile gjengen lukke til!