Ny heimeside

Postet av Førde IL - Langrenn den 4. Aug 2015

Som mange kanskje har fått med seg er den gamle heimesida til Førde IL langrenn meir eller mindre lagt ned. Vi har no jobba ei stund for å få på plass eit alternativ. Valet falt på leverandøren idrettenonline. Framover vil denne nettsida ta heilt over for den gamle, og vi håpar og trur at alle vil bli godt nøgde med den nye sida!

Her er det meininga at de skal kunne melde dykk på trening, og de skal finne informasjon om arrangement, dugnad o.l. Trenarane vil også bruke nettsida for å legge ut informasjon om treningane.

Den nye nettsida har også ein "bloggfunksjon". Dette inneber at det er mogleg for alle klubben sine medlemmar å skrive blogginnlegg frå sn trenings- og konkurransekvardag. Dette er ein funksjon vi håpar det vl nytte dykk av!

Vi har framleis litt opplæring att før vi er heilt "ekspertar" på bruken av nettsida, så om det skulle vere nokre oppstartsproblem får de bere over med oss :-)