Bestilling av klubbkle for Førde Langrenn

Postet av Førde IL - Langrenn den 24. Okt 2023

Nettbutikken for kjøp av klubbkle er nå åpen! Svært beklageleg vert leveranser fra Trimtex forskyve pga stor pågang og ny webshop løysing. Dette betyr at det er låg sannsynlighet for at levering vert før jul/nyttår. Dette kan vi diverre ikke gjere noko med.

Her følgjer informasjon om bestillingsprosedyrer fra Trimtex:

VIKTIG informasjon før pålogging - Trimtex har nå lansert en ny versjon av våre Teamshops og alle kunder må derfor opprette NY KONTO i henhold til veiledningen. Se video her.

En veiledning for hvordan du oppretter ny konto, logger inn og legger til din teamshop finner du her.

Du får tilgang til din teamshop ved å klikke på denne linken.
Første gangen du logger inn blir du og bedt om å legge til din unike teamkode: fordeillangrenn-1613

Bestillingsfrist: 12/11/2023

Etter å ha fullført et kjøp i teamshoppen vil du motta en ordrebekreftelse.

Det er viktig å bestille innen tidsfristen. Vi kan dessverre ikke legge til ordre som kommer inn etter teamshop er stengt.