Møt opp på årsmøte torsdag 21.mars

Postet av Førde IL den 21. Mar 2024

21.mars kl.19.00 avholdes Førde IL sitt årsmøte. Som vanlig blir dette på Filhuset i Hafstadparken.

Årsmeldinga finnes ved å klikke seg inn på filarkivet

Til info.:

Kunngjering av toppidrettsstipend, kunngjering av Finn Friis Hafstad Minnefond sitt stipend, kunngjering av heidersteikn i gull samt utdeling av eldsjelprisen for 2023.

Sykkel til utlodding

Velkommen til dere alle

Årsmøte i hovedlaget

Postet av Førde IL den 19. Feb 2021

Jubileumsboka til Førde Idrettslag ute i butikk

Postet av Førde IL den 22. Okt 2020

Jubileumsbok for Førde Idrettslag:
Flott bokslepp for «Den spreke hundreåringen» i Førdehuset onsdag 21 oktober. Godt over to hundre sider spekka med 100 års historie og profilar frå Førde Idrettslag. Stor takk til forfattar Rune Fossum Lillevangstu – her snakkar vi formidlingsevne av høg klasse! Takk også til Selja Forlag for konstruktivt og godt samarbeid.
Boka er å få kjøpt for kr 398,- hos Norli bokhandel, Sport 1 Chatlet Førde, Intersport Erdal Sport, Din Sport , Coop Extra på Kronborg, Førde Fargehandel og Bellis Blomster samt på FIL-huset i Hafstadparken.

Medlems og treningskontingent

Postet av Førde IL den 22. Sep 2020

Ennå en del som ikke har gjort opp seg når det gjelder medlems og/eller treningskontingent. Vi har en mistanke om om at dette beror på en misforståelse og mistanken går på at en del personer har fått ny e-postadresse eller er registrert med en adresse som ikke er i bruk. Hvis så er tilfelle - gå inn på Min Idrett for å endre e-postadresse.

Åpning av 100 års utstillinga - den spreke hundreåringen

Postet av Førde IL den 9. Sep 2020

Førde Idrettslag vil som en del av 100 års markeringa  åpne ei utstilling på Alti den 10.september. Vi ønsker på denne måten å synliggjøre vår historie og ikke minst sette fokus på boka om Førde Idrettslag som kommer i salg 21.oktober sier Arne Helgheim - leder i Førde IL. Vi håper at mange stikker innom Alti imorgen kl.12.00 for å være med på åpningen av utstillinga.