Førde Langrenn teamshop er no OPEN

Postet av Anders Bjørkhaug den 22. Sep 2020

Førde Langrenn har arbeidet fram ny klubb kolleksjon i lag med Trimtex sin teamshop. Styret har jobba tett i lag med Trimtex og utøvere, og håper å kunne presentere ein flott kolleksjon med eit bredt utval produkter.

Det som er nytt i år er at teamkolleksjonen bestilles i eigen nettbutikk som Førde Langrenn har fått oppretta hos Trimtex. Denne er kun open i korte bestillingsvindu nokre gonger i året. Nettbutikken er no open, og vil vere åpen frem til 11.10.20, med forventa levering i uke 48.

Vi har fått tilsendt en prøvekolleksjon med både voksen og junior størrelser, som er tilgjengelig for prøving ved Intersport Førde (Erdal Sport) heile perioden bestillingsvinduet er open. Vi gjer merksam på at det mellom anna er to ulike typer overtrekksdrakter og racingdrakter. Vi tilrår at ein les omtale i webshopen, samt at ein studere prøvekolleksjonen nøye før ein bestill.

Før ein kan starte bestilling må du registrere deg i webshopen til Trimtex. Her er litt informasjon om fremgangsmåte: Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller. På mobil må du scrolle litt ned på siden for å finne desse to valgene.

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/førdelangrenn

Eller logg inn med aktiveringskode/teamkode: førdelangrenn

Du skal motta en ordrebekreftelse fra Trimtex når din ordre har gått gjennom. OBS! Trimtex krever minumimsbestilling for på totalt 5 plagg for klubben totalt, innenfor hvert produkt (uavhengig av størrelse).

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kjem ein “bort” frå klubbsida, kan man alltid klikke på klubbnavnet øvst på sida for å komme attende. På mobil vises dette ved å gå på menyen øvst til venstre.

Om nokon har problem med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikkje med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

GOD HANDEL!