Treningsøkt med Gjøran torsdag 25. august

Postet av Førde IL - Langrenn den 21. Aug 2016

Gjøran inviterer til trening torsdag 25. august kl. 18.00-20.00 i gymsalen på Flatene skule. Dette vert ei basisøkt med fokus på basistrening (koordinasjon, ballanse og styrke) for langrennsteknikk. Dette vil bli ei økt der Gjøran vil demonstrere og vise øvingar som er gode og viktige for lettare å kunne gå teknisk riktig på ski.

Økta er tiltenkt foreldre /trenerar og eldre utøvarar, men er sjølvsagt open for alle som vil sjå og lære om «moderne» basistrening for langrennsløparar. Meininga med økta er å dele kva dei beste jobbar med og triks for å lettare kunne få seg sjølv og andre til å gå betre på ski. Denne kunnskapen er viktig at foreldre, trenerar og dei eldste i klubben sit på. Økta inneheld mange gode øvingar som bør vere ein del av skitreninga til både dei yngste og eldste i klubben. Teknikktreninga gjer ein best på ski, men grunnlaget for god skiteknikk legg vi før snøen kjem. Det blir i utgangspunktet Gjøran som viser og fortel om forskjellige øvingar og kvifor vi brukar dei, men det blir sjølvsagt mogeligheit for å prøve, samt stille spørsmål.

Denne informasjonen er også lagt ut av Gjøran på facebook-gruppa vår.

Dette er eit flott initiativ av Gjøran og vi håpar flest mogleg ar anledning til å stille!