Årets dugnad

Postet av Førde IL - Langrenn den 30. Apr 2018

I fjor var det Tour des Fjords, i år vert det Førdefestivalen!

Førde IL langrenn har i år fått dugnadsoppdrag under Førdefestivalen 4.-8. juli. Det gjeld relativt korte vakter på kveldstid i samband med dansetilskipingane i Førdehuset. Vi treng vakter over 18 år, og av begge kjønn. Tidspunkt er som følgjer:

Torsdag 5. juli: kl 21.00 - kl 00.30

Fredag 6. juli: kl 20.00 - kl 01.00

Laurdag 7. juli: kl 21.30 - kl 01.00

Dette er ein godt honorert dugnad, som mellom anna er viktig for å skape aktivitet i gruppa, oppretthalde diverse refusjonsordningar, og halde treningskontingenten på eit relativt lågt nivå.

Ein del utøvarar får relativt stor økonomisk støtte frå klubben i form av ulike refusjonsordningar. Klubben håpar at desse vil gi tilbake til klubben ved å stille på dugnad!

Vi håpar mange kan stille sjølv om dette er ferietid for mange! Meld deg på i kommentarfeltet på facebook, eller på e-post orjan.igelkjon@enivest.net. Skriv kva vakt som passar for deg!