Bruk Intersport-appen og få rabattar på Erdal Sport Intersport Førde!

Postet av Førde IL - Langrenn den 17. Mar 2022

VI MINNER OM AT ALLE MEDLEMMAR I FØRDE LANGRENN FÅR RABATT PÅ SINE KJØP V/ ERDAL SPORT. FOR Å FÅ TILGANG TIL RABATTEN MÅ DU LASTE NED INTERSPORT SIN APP.

Dette er ein app som kunden sjølv må laste ned til sin telefon. Utan denne får du ikkje rabattar du er sikre gjennom vår viktige avtale med Erdal Sport. Erdal Sport er ein viktig samarbeidspart for Førde Langrenn og vi oppfordar alle til å laste ned og nytte appen! Slik støttar du også Førde langrenn.
App lastast ned i App Store / Google Play, søk etter «Intersport»
Registrer telefonnummer
1. Trykk «Profil»
2. «Klubbtilknytning» og finn klubben
3. Tast inn klubbkode; Førdelangrenn21
4. Trykk «Hjem» og oppdater app ein gang (trekk ned)
Førde Langrenn sine medlemmar får sin rabatt ved å vise strekkode på telefon, som bevis på medlemskap.
Rabattordninga til Førde Langrenn er som følgjer:
- 20% avslag på ski, smurningsprodukt, stavar, skisko, langrennsbekledning, løpesko og fotballsko.
- 15% avslag på øvrige produkt i butikken, med unntak av elektronikk.
Velkommen til ein hyggeleg handel.
(NB! Vi minner at om at klubbkortet kun gjeld Førde Langrenn sine medlemmar, dvs. utøvarar og andre som har betalt treningsavgift til gruppa).
Med venleg helsing