Nye klubbhuer frå Erdal Sport til ungdomsgruppa

Postet av Førde IL - Langrenn den 21. Feb 2017

I helga var heile 14 gutar og jenter frå Førde IL langrenn deltakar på Bama Ungdommens Holmenkollrenn i Oslo.

Dette var fordelt med 8 gutar i G-13, 2 jenter i J-13, 1 gut i G14 og 3 jenter i J14 (årsklassar 2004 og 2003).

Utøvarane fekk i samband med arrangementet utdelt nye klubbhuer – sponsa av vår samarbeidspartnar Erdal Sport.

Utøvarane frå Førde gjorde elles mange gode prestasjonar og plasseringar – både på jente og gutesida, og dei fekk oppleve Kollen både i den velkjende tåka og i strålande solskin. Vi vonar at Kollen-helga medvirkar til påfyll av inspirasjon og motivasjon til vidare satsing på langrenn.

Om knappe to veker går Hovudlandsrennet i langrenn av stabelen på Tolga. (3.-5. mars). Då er det 15- og 16-åringane som skal ha sitt landsrenn.

Også deltakarane her vil motta dei same klubbhuene. Takk Erdal Sport!